Hallo,de laaste tijd heb ik ontzettend rare dromen..ook veel die uitkomen...
misschien kunnen jullie mij wat duidelijkheid geven,,
-de droom die mij al jaren achtervolgd heb ik vanacht weer gehad.. mijn moeder is 8 jaar geleden overleden..is 3 jaar erg ziek geweest overleden aan darmkanker.. was toen dr tijd 16 en mijn zusje 15..
ik droom elke keer dat mijn moeder nog leeft in mijn droom,wel erg ziek is! ze probeert elke keer weg te gaan van ons omdat ze alleen ziek wil zijn of ons het niet wil laten meemaken beetje onduidelijk..,ene keer vind ik haar in het buitenland (geboorteland van mijn moeder) andere keer weet ik niet waar ze is of komt ze ineens uit het niks weer thuis (ouderiijk huis)..
ze komt op een of ander manier wel altijd terug en dan ligt ze in bed,heel ziek is ze dan.. het is niet elke keer dezelfde plek..is altijd ergens anders waar ze heen gaat maar komt uiteindelijk altijd weer ziek thuis ,n bed ligt ze dan of op de bank ik zie altijd in haar ogen dat ze heel veel pijn heeft..ik droom dit jaarlijks..
andere dromen de laaste tijd zijn over mensen waar ik veel om geef die dan ook een beetje waarkomen.
-droomde over een vriend van me waar ik bijna een relatie mee had uiteindelijk niks geworden spreek hem nog wel aventoe..hij is momenteel in het buitenland,werkt daar..in mijn droom zat hij gevangen zat tussen vuur,in een gebouw..aan de ene kant stonden zijn collegas die hem niet helpen.. en ik stond aan de andere kant en probeerde hem te redden maar het was zo heftig dat het niet lukte..
ik heb hem meteen opgebeld de dag erna en hij was erg verbrand door de zon.
-ook over een van mijn beste vrieninnen die al jaren probeert meer uren op het werk te krijgen maar dat willen ze niet doen omdat ze haar flexibel willen houden.
ik droomde dat ze voor dr eigen opkwam en dat ze meer uren kreeg..
ik heb haar ook meteen erna gesproken en ze vertelde dat ze idd meer uren heeft gekregen maar dat ze er vanuit het werk zelf mee kwamen.
zo raar de laaste tijd..kan iemand mij misschien helpen want ik wil wel erg graag weten wat ze betekenen.
alvast super bedankt Gr Rachel