Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

opa

ikke1987
14 jaar geleden

hoi iedereen die dit leest,

gisteren nacht heb ik gedroomd over mijn overleden opa, mijn opa is al 3 jaar geleden overleden en ik heb nog nooit eerder over hem gedroomd.
op het moment dat ik hem zag was ik al aan het dromen en kwam mijn opa echt die droom binnen lopen.
hij pakte me hand en zei ik ga je iets vertellen, we gingen vervolgens zitten en hij zei tegen mij: 'het wordt een meisje'.
nadat hij dit gezegt had lachte hij naar me en knikte hij ja waarop hij vervolgens weer wegliep en uiteindelijk uit het zicht was
maar zover ik weet ben ik niet zwanger en ook niemand in mijn omgeving.
dus nu vraag ik me af wat heeft deze droom voor betekenis. en heeft iemand dit al eens eerder gehad?
mijn opa was in die droom heel duidelijk te zien en het leek net of hij niet echt bij die droom hoorde te wezen.

ik hoor het graag

Chantal23
14 jaar geleden

Hallo ikke

Als je nog geen hulp hebt gekregen of antwoord mag je mij wel een mailtje sturen.

c-opweb@hotmail.nl

Jacob
14 jaar geleden

Hoi Ikke,

Een mooie droom als ik het zo lees. Het kan zo zijn dat het meisje symbool staat voor iets goed (je opa lachte immers). In het hinduisme staat het meisje bijvoorbeeld voor Laksmi, de Godin van welvaart, Je droom zou dus ook kunnen betekeken dat je bijvoorbeeld een nieuwe baan gaat krijgen, of een financiele meevaller. In het westen wordt een meisje over het algemeen meer geassocieerd met geluk.