Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom

Maartje
14 jaar geleden

Ik was niet mezelf, maar een jongen met blond haar dat weet ik nog wel. Hij was een student en had daarvoor met vrienden een film
gekeken over een spin wat bezeten was door iets(geest of zoals in mijn droom werd genoemd was het de duivel). De dag daarna liepen ze
met zn drieen langs een gracht, daar viel hij in. In het water zag hij een rode waaier. En opeens was heel het water vol met rode waaiers en raakte
hij in paniek, opeens ging het water stromen en viel met een waterval naar beneden. Opeens stond hij in een grote zaal, met marmere muren. Voor hem was een grote deur dat niet open ging via een deurknop. Achter hem stond opeens een man met een pistool die hem in zijn rug schoot, op dat moment hoort de jongen een schel gekrijs in zijn hoofd (ik dus ook ) Hij drukt zijn handen tegen zijn oren het gekrijs duurt even en is dan weg. Dan staat hij opeens in een nieuwe kamer en toen werd hij weer geschoten in zijn rug door een man en weer het gekrijs en toen schrok ik wakker.

Ik vond het echt een hele rare droom, en dat gekrijs leek echt zo echt, mn hoofd bonkte er gewoon van. Ik weet niet of deze droom iets betekent, of dat het gewoon een rare droom was? Wat denken jullie?

Groetjes