Hoi mensen, ik wil even hierzo mijn verhaaltje kwijt, omdat niemand mij een echte duidelijke antwoord geeft.
Ik droom al 2 jaar over iemand uit het buitenland. Wij hebben nog niet echt contact enzo, gewoon oppervlakkig reacties via zon website.
In mijn dromen zie ik hem niet altijd, maar ik weet waar hij ongeveer is enzo. Het is voor mij heel raar dat ik over hem droom terwijl ik hem niet eens echt ken enzo of heb gezien in het echte leven.
Mijn eerste droom die ik kreeg zag ik zijn gezicht niet, alleen zijn figuur. Hij zweefde en leidde mij naar het bos heen. In het bos ergens achter de bosjes zag ik jezus bidden en ik schrok natuurlijk, dus en toen liep ik weg en ging die mannelijk figuur zoeken. Toen vond ik hem en hij zweefde gewoon verder de bos in, in het bos is het vochtig alsof het heeft geregend en in de grond zag je plasjes overal bijna en die waren helder blauw. Toen wou ik hem wou vinden, kwam ik terecht bij zon meertje en toen was hij verdwenen. Ik moet wel even zeggen zijn figuur was in het kleur helderblauw zeg maar turqouse achtig.
Na die droom kwam ik achter over zijn bestaan via de net. Toen had ik nog niet echt dromen over hem waar hij is enzo, maar ik realiseer mij nu al een half jaar dat het niet normaal is dat ik droom over iemand die niet in mijn leven echt is.
Kan iemand mij hierop antwoord geven is er een reden voor dat ik over diegene droom?? bovendien krijg ik voorspellende dromen maar die hebben hiermee niks te maken dit zijn echter realistische dromen, alsof ik meemaakte wat hij meemaakte(niet ernstig). Is het mogelijk dat hij ook over mij droomt, zijn het uittredingen ofzoiets??