Hallo,
vanacht heb ik een droom gehad over mijn overleden opa. het begon zo.
Ik lag op bed en aan mijn lamp had ik een wit soort touwtje hangen (ik heb niet aan mijn lamp hangen) het touwtje begon heftig te bewegen. Ik was erg boos en vertelde dat ik hier geen zin in had en dat ik hun hulp niet meer wilde, ik heb al die tijd geen hulp gehad en nu hoefde het niet meer. Het touwtje bleef bewegen en vroeg uiteindelijk verveeld oke voordat ik verder wat zeg wie ben jij? Het touwtje wees naar de foto's aan de muur (ik heb een collage van foto's waarvan de mensen en dieren niet meer leven) hij wees naar mijn opa en uiteindelijk kon ik hem zien. Hij lachte. Ik ook en was blij om hem te zien hij gaf mij een knuffel en ik was nog steeds blij om hem te zien. Volgens mij heeft hij wat gezegt maar kom er niet meer op. Het gekke is, dat ik niet boos op hem ben maar ook niet blij. Een gedeelte van mijn droom klopt wel want ik heb om hulp gevraagt een paar keer (jaar geleden) en kreeg het niet dus ben hier boos op omdat ik het heel zwaar heb gehad. Enfin dat is weer een ander verhaal. Ik snap nu niet goed waarom ik hem zag. Ben niet met mijn opa enzo bezig maar ben ze ook niet vergeten.
Naast mijn bed hangt een elfje (blauw) en die beweegt continu. Hij draait zeg maar. Ben er niet bang van alleen soms beweegt het heel heftig en voel ik mij verveeld. Meer iets van sodemieter op ik kreeg geen hulp zoek het nu dan maar uit. En ga verder met waar ik bezig was.
Weet iemand wat mijn droom inhoudt? Ik mis hem wel maar ik mis ze allemaal ben er niet zo mee bezig heb even andere sorres aan mijn hoofd dus dat is het in elk geval niet
Groetjes,
Monique