Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

God in mijn droom? Achterna gezeten door wolven.

13 jaar geleden

Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik een droom gehad die ik niet kan loslaten. Ik kan helaas niet precies alles herrineren, maar mijn droom ging als volgt: Ik was in mijn oude kamer (ik ben afgelopen zomer van kamer gewisseld met mijn ouders) en ik stond op een kast volledige onder het bloed. Ik weet niet of het mijn
eigen bloed was of dat van een ander. Zowel mijn moeder als God was in de kamer. Beide zwegen en keken me alleen aan. Ik had geen oog voor mijn
moeder maar alleen voor God, Hij bleef mij namelijk maar aankijken zonder iets te zeggen. Op een gegeef moment viel ik neer bij mijn moeders voeten.
Zodra ik wakker werd begon ik automatisch een gebed te zingen, ik weet niet of het uit angst was of door iets anders.
Hierna viel ik weer in slaap en had ik weer een andere droom. De tweede droom is een beetje vreemd en ik kan me ook niet echt bedenken wat deze droom zou
kunnen betekenen. Ik was namelijk in een oud romeinsgebouw en werd achter na gezeten door een man met een pistool, hij wou me neerschieten.
Vervolgens zei ik tegen hem dat hij me op z'n minst de kans zou moeten geven om mezelf neer te schieten ipv hij mij en ook om een laatste wens.
Hij gaf mij het pistool en ik rende vervolgens het dak op en deed een wens (deze kan ik overigens niet herrineren).
Ineens bevond ik me midden in het bos en werden ik en nog een paar onbekende mensen achter na gezeten door een stel wilde wolven.
Hierna werd ik wakker. Heeft iemand misschien enig idee wat deze dromen kunnen betekenen?

Alvast bedankt!