Hoi allemaal,
Ik heb samen met mijn vriend zaterdag een huis gekocht. Het is voor ons allebei de eerste keer dat we gaan samenwonen en ook ons eerste eigen huis. Nu droomde ik vannacht van twee kleine vervallen huisjes naast elkaar die helemaal dicht geplakt zaten van binnen met stof, karton, tape en stevig papier. Mijn vriend en ik wilden allebei de huisjes kopen, om zo de huisjes door te breken en er één van te maken (dit is in het echt niet zo) de huisjes leken totaal niet op ons nieuwe huis. ik heb er in mijn droom maar één van binnen gezien. ik voelde me niet op mijn gemak dus ik huurde iemand in om de geest te verjagen. de vrouw wees eerst achter mij en zei: daar is hij. toen rende ik dus een stukje op zij, een paar meter, en toen wees ze weer achter me. toen kwam ze naar me toe en legde haar hand op mijn hart en zei: de geest zit in je hart. dat vond ik eerst heel eng maar toen vond ik het niet erg meer en haalde ik alles voor de ramen weg en viel er licht naar binnen.
Ik vond het een hele rare droom. wat betekent het voor mijn nieuwe huis? of voor mij zelf?
groetjes Milou