Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zoontje ziet geesten

Kelly25
13 jaar geleden

Hallo

Mijn zoontje is bekend met het praten en zien van overleden mensen en valt onder de groep nieuwetijds kinderen
Hij ziet dan ook mijn pas overleden vader en praat met hem
Nu werd hij vanacht rond half 2 wakker dat die bang was voor spookjes
Heb hem op bed gelegt met het licht aan
Vanochtend heb ik hem gevraagt welke spookjes er waren en hoe ze eruit zagen
1 spookje was de geest van mijn eigen vader , het andere spookje was zijn andere opa
Deze opa is bekend met hartklachten etc maar voor zover ik weet niet overleden (geen contact mee ook niet met de vader van mijn kind)
Dus ik zeg tegen hem dat deze opa geen spookje is , nu wel zegt die en hij blijft dat vol houden
Hij zegt ook dat het een wit en zwart spookje zijn en dat ze ruzie maakten over zijn vader
Wat zou dit kunnen beteken dat deze opa inmiddels overleden is of dat er iets staat te gebeuren ???

13 jaar geleden

mijn zoontje is 2jaar en zegt ook dat hij spoken ziet, ik ben er enorm bang van wat moet ik doen? lees anders ook eerst eens mijn forum berichten mss dat je daar van wat meer te weten komt? maar mijn zoontje ziet en hoort hetzelfde als ik dat kan en mijn moeder dat kan en alsook mijn partners

xxx

13 jaar geleden

Mijn oudste zoon zag ook geesten toen hij klein was, vermoed dat hij het nog kan, maar hij zit in zijn pubertijd, dus laat hij er weinig over los, over hem was ook gezegd dat het een new age kindje was, zonder dat ik had verteld wat hij kon, ook dingen verplaatsen zonder het aan te raken.
In het huis waar ik vroeger met hem woonde, waar hij van baby tot peuter heeft gewoond, voor hij naar zijn vader ging, waren inderdaad geesten, heb zelf daar de geest van een zwarte kat gezien overdag en als ik mijn zoontje naar bed bracht en door de gang liep met hem op de arm werd mijn zoon vaak boos op mij. "Mama" zei hij dan op een bestraffend toontje. Zelf zag ik niets, maar voelde wel een magnetisch veld. Maar mijn zoon keek duidelijk tegen een mens achtig persoon aan. Ik vroeg wat er was en hij zei: "Vrouw" Ik bood mijn excuses aan aan de vrouw in kwestie voor het door haar heen lopen. Daarna was het elke keer als ik weer door haar heen liep en mijn zoon "Mama!" riep tegen me, dat ik vroeg: "Oh, liep ik weer door die vrouw heen?" En dan knikte hij. Ik antwoorde dan weer met: "Dom van mama he?" wat weer een stevig geknik opleverde.
Toen mijn oma overleed, hij was toen anderhalf, Hoorde ik hem al kwebbelen voor de telefoon overging 'snachts. Het was mijn moeder die vertelde dat mijn oma zojuist overleden was. Meteen hoorde ik mijn zoontje in de kamer naast me ontroostbaar huilen. Ik ging naar hem toe en hij had echt tranen van verdriet. Ik zei hem dat oma Mary dood was en hij knikte terwijl hij harder ging huilen. Ik denk dus dat mijn oma zelf bij hem langs is gegaan om afscheid te nemen...