Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bezeten door geesten

felicity
13 jaar geleden

Vannacht lagen we in bed tot dat op eens op de knopjes van de ventilator werd gedrukt. Terwijl ik in bed lag. En. Je zag ook een zwarte man met een zwarte hoed ik wist al gelijk dat dat geen goeie. Geest was en dat was niet de eerste keer dat we die man zagen het is al een paar keer voorgekomen en opeens. Begonnen er. Dingen te gewegen. en ik ben wel tot vijf uur opgebleven en een andere keer.sliep er een vriendin bij mij en opeens ging de deur open en het alarm ging af. en de tv ging aan. En uit. En ik had ook een keer. Ballon. En. Daar. Op getekend en. Met een rode stift een gezicht getekend en ik wist dat ik die beter niet op mijn. Kamer kon laten. Liggen. En ik legde hem in de douche met de deur op slot. En. De volgende. Morgen lag hij. Op. Mijn bed !

Anoniem--
13 jaar geleden

Hmm, ik had je graag wat willen vertellen over entiteiten/energieën, maar ik kom niet echt uit je verhaal i.v.m je zinsopbouw...