Al eerst moet ik je gerust stellen door te zeggen dat je broer niet bezeten is, zijn angs zet zich om in daden zoals wat jij ervaart als raar en abnormaal. Dit wil zeggen dat het tijd is dat jij en je broer eens serieus ga praten en met je ouders nadien erbij. Kinderen zijn namelijk 'ontvangers' en zijn overgevoelig voor alles dat abnormaal en onverklaarbaar is, hun zintuigen zijn volop in de groei dus je begrijpt het wel? Nu, wat je kan doen is enkel jezelf in het licht te plaatsen en vragen om hulp van waarin jij geloof als jij in slechte dingen gelooft, ja dan komen die wel aan je deur kloppen, dus geloof je in goede dingen dan zullen zij je zeker helpen. Die man met hoed ken ik ook dat zijn 'shadowpeople' of schaduwmensen, mensen die een soort van achtervolgende schaduw, schim personage hebben in formele sobere kledij. Ik heb er een op het werk, dit staat achter mij te grijnzen enkel als ik alleen ben of als het stil is en ik voel zelfs zijn adem, maar ze doen je niks en nemen niemand over , enkel willen ze jou gebruiken om zich te kunnen vastklampen aan het aardse omdat ze niet naar het geestenrijk willen over gaan ;) jij speelt dus het duurtje tussen in. Je moet gewoon hem duidelijk maken dat het beter is om over te gaan want het is zijn tijd.
groetjes