Hallo,
Geesten oproepen is geen probleem, dat mag iedereen.
Maar voorspellen of je een gave krijgt, dat kan niet (tenzij je kunt voorspellen, maar dan zou je deze vraag niet stellen).
Je hoeft de geesten niet weg te krijgen, ze doen je niets. Er is niets om bang voor te zijn, zie het als leuk gezelschap.
Zelf zie ik al zo lang als ik me kan herinneren geesten, en het is heel prettig. Nu ben ik 13 jaar. Misschien, als je er open voor staat, zou je je gave zelfs verder kunnen ontwikkelen. De geesten die ik zie bestaan uit een soort lichtdeeltjes, ze fluisteren tegen me, en als ze praten komen er kleuren vrij, wat een prachtig gezicht is. Ik ben er nooit bang voor geweest. Vroeger zag ik alleen maar een soort lichten, wat energiebronnen zijn, en ik wist niet wat het was. Maar ik was er niet bang voor. Af en toe sprak ik ertegen, omdat ik voelde dat er aanwezigheid was. Het onbekende hoeft niet altijd eng te zijn. Als je de geesten niet kunt zien, is er trouwens maar 1 manier om er achter te komen of ze er zijn: wat vertelt je gevoel je? Wel of geen aanwezigheid? Als je vaak zulke gevoelens hebt, heb je een grote kans dat je gave zich verder zal ontwikkelen, maar alleen als je er open voor staat en het accepteert. De gave wegkrijgen hoeft echt niet, en verstandig is het ook niet, want denk je eens in: je weet dat er geesten zijn, maar je kunt ze niet zien. Ik denk dat je daar al helemaal bang van wordt, als je dit al niet prettig vindt. Dus: accepteren!
Xxx Lisjeonbekend