Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vader dood

Kimberley
13 jaar geleden

Mijn vader was overleden kreeg ik te horen, ik kreeg een vreselijk gevoel, dit was voorgoed, ik zou hem nooit meer kunnen zien in dit leven, hij zou mijn kinderen niet kunnen en hij zou mij niet naar het altaar kunnen begeleiden. Na veel verdriet ging ik op de bank zitten, ik zag een witte lichtbol en ik zag mijn vaders hoofd erin, maar ik had geen gevoelens toen ik hem zag, hij probeerde in mijn lichaam te komen en dat lukte, ik was bang dit wilde ik niet. na een tijdje verliet hij mijn lichaam. Later viel ik weer in slaap op de bank en toen zag ik weer een lichte bol en zijn hoofd erin. hij probeerde weer in mijn lichaam te komen en het lukte hem maar dit keer wilde hij blijven, er waren mensen om mij heen ze zeiden dat mijn vader mijn lichaam wilde omdat ik nog een maagd was en jong en dat hij alles opnieuw wilde beleven hij wilde nog niet weg.
Op dat moment werd ik wakker, maar de droom voelde zo echt, het voelde niet als een droom.

Deze droom had ik een paar weken geleden maar ik kan hem nog zo goed herinneren..
Heeft het een diepere betekenis ?