Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Licht gevende bol op de muur.

Angelieka
13 jaar geleden

hallo

Ik heb een vraagje, een tijdje terug lag ik gewoon roekeloos in mn bed ik was wel nog wakker wan ik kon op de een of andere manier niet slapen.
Dus ik zat maar gewoon voor me uit te staren en ineens zie ik een soort van licht bol tegenover me op de muur. Eerst dacht ik dat het van buiten af kwam want ik heb een gordijn voor mijn raam en buiten staat een lantaarn paal. Dus ik bleef eerst even liggen en toen ging het steeds meer bewegen, dus ik ging er naar toe. Toen ik aan de andere kant van mn bed stont en bij de bol inspecteerde ik de bol en toen ik de muur aan probeerde te raken bedwoog de bol naar mijn grodijn toe op mijn gordijn en ik vond het heel raar want de bol gaf licht en had een zwarte schaduw daar omheen.
De volgende dag vertelde ik mijn moeder van de bol (ja ik woon nog bij haar) en zei dat ze het ook vreemd vond. Toen kwam mijn kleinere broertje naar beneden met het zelfde verhaal hij zag dat ook. Mijn broertje is helderziend en ik ben heler maar mijn gave is nog in ontwikkeling maar we zagen het allebei dus nu vraag ik me af wat dat toch kan zijn.
Kan iemand dat alsjeblieft beantwoorden

Groetjes A.

13 jaar geleden

Ik heb dit ook meegemaakt. Ik werd op een vroege ochtend plotseling wakker en zag een lichtbol dwars door de ruit mijn kamer binnenkomen.
Daarna heb ik minder prettige ervaringen eraan overgehouden. Ik zag een astraal lichaam in mijn lichaam dat mijn lichaam alshet ware afspeurde. Er was iets in mijn lichaam gekropen. De rest zal ik je maar besparen. Volgens mij is het de geest of het astrale lichaam van een overleden familielid die kontakt zoekt. Je hoeft er niet bang voor te zijn, maar stuur het weg in de naam van Jezus. Zeg maar dat je met rust gelaten wil worden.

Paypro2.expertpagina
Bijzonder-nieuws.blogspot.com

Angelieka
13 jaar geleden

dank je wel voor de verheldering het is nu wel duidelijker. Ik vind het ook niet erg dat ze er zijn maar ik wil niet dat ze constant in de buurt zijn want dat irriteert me wel een beetje (mn bescherm engel vind ik niet erg dat hij er is) dus dank je wel voor het antwoord.

Gr. A