Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kan iemand meer over mij zelf vertellen?

DREAMERx
13 jaar geleden

hallo,
Ik ben een meisje van 15. Ik ben ooit is naar een paranormale beurs geweest samen met mijn moeder. Om te vragen of me tante rust had gevonden omdat ze is overleden aan borstkanker. Die vrouw van de paranormale beurs zei dat ik een oude ziel had. Ik begreep niet echt wat ik erbij moest denken dus ben toen later dingen over wezen opzoeken. Net zoals dat ik later bij mezelf dacht dat ik een Nieuwtijdskind kan zijn en een HSPer zou kunnen zijn. Omdat het net lijkt of ik precies ben beschreven dromerig en wijs like that. Ik heb een beste vriendin en die ken ik sinds de basisschool in de kleuterklas we waren hele goede vriendinnetjes maar heb daar helaas weinig herinneringen over gehouden. We hebben elkaar jaren niet gesproken sinds vorig jaar hebben we eigenlijk pas weer contact. We zijn nu eigenlijk weer beste vriendinnen en lijkt of er niks is veranderd. Muziek en van de dingen vroeger dat we dachten dat Peter Pan bestond. En we kunnen samen lachen en soms sturen we naar elkaar liedjes die we dan al op de dag zelf hebben geluisterd. Net zoals dat ik haar een liedje stuurde en die had ze toen daarvoor net ook al geluisterd net zoals ik. Echt heel raar.. Ik had vroeger wel is last gehad van stemmen in mijn hoofd. Maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad meer volgens mij heel even nog begin van het jaar. Maar helaas praat ik daar met niemand over. Ohja en heb de Lapis Lazuli steen omdat hij bij mij uit gependeld is. En mijn totemdier is de buidelrat. Meest geopende chakra is de voorhoofdchakra. Ook weet ik van mezelf dat ik telepatisch ben en helderziend, heldervoelend. Maar weet er nog niet zo goed om mee om te gaan. En wil leren aura zien. Mensen vinden dat ik te jong ben om me er mee bezig te houden. Maar het spirituele is iets wat ik heel interessant en magisch vind. Ik vraag me af om mensen me meer dingen over mij zelf kan vertellen. Zo dat ik ook een beter mens word. Of meer uitleg over aura's zien enzo omdat ik dat graag wil leren. En heldervoelen en telepathie dat ik dat beter kan leren beheersen. Want heb de laatste tijd last van dingen voorvoelen. Alvast bedankt! x

13 jaar geleden

Hoi DREAMERx

Iets meer over je zelf en je hebt al veel over je zelf verteld.

Wat ik er nog aan toe kan voegen is, dat je het over moet laten aan gene zijde en die zullen zorgen dat jij daar verder in groeien gaat, zij weten het beste wat goed is voor jou, wat je kan verdragen en kan leren, daar horen ook de aura,s bij en nog veel meer

Je kan het zien als dat je op school zit en alle leren moet, dat is bij mij ook het geval geweest.

Dus probeer geduld te hebben en alles zal goed komen.

Wil je meer weten mag je mij ook mialen.

Groeten H@ns.