hallo mijn naam is silvana en ik ben 27 jaar. ben getrouwt en ik beb 2 kinderen een zoontje en een pas geboren baby. ik had gisteren een nachtmarrie. mijn man nam de baby mee midde in de nacht. terwijl ik en mijn zoontje nog sliepen. toen ik ook midde in de nacht wakker was om wat water te drinken zag ik dat er een paier op de grond lag. op die papier stond. de naam van mijn baby en dat de vader acepteert dat het kind levend begraven word. plus het adres stond er. ik pakte snel een taxi naar de plaats waar het was. het was een oud zieken huis alles was oud het leek op een doden huis. beneden was een kelder alles was mistig met oude zieken huis bedden.daarna zag ik mijn man daar in hal lopen hij was niet alleen. er waren veel mensen vouwen en mannen. huilende vrouwen. ik riep mijn man en vroeg waar de baby was. hij zei de baby is dood. ik zei wat???? ik rende naar een man die daar werkte en vroeg waar mijn baby was . hij vroeg aan mij wat is haar naam ? ik zei sipel. hij zei geboorte datum. ik 1 nov. hij keek in een compjuter. toetsten alles in. en ik zag mijn baby op het beeld scherm in een kistje in het groot.ik zei laat haar eruit doe wat. hij zei sorry jou man heeft hier voor getekent. ik zag mijn baby huilend en bijna stikken in het kistje. ik zei woedend tegen die man waar is mijn kind nuuuuuu! breng me er heen.de man bracht me naar buiten bij een groot kerkhof waar meer dan 200 kleine grafsteentjes lagen met levend begravende babys.ik rende naar het grafsteentje num 55 elke grafsteen had een nummer. ik was aan het graven dieper en dieper tot ik het kleine kistje zag. ik trok het kistje open van verdriet en daar lag mijn baby helemaal blauw en ik hield haar in mijn armen. ik schreeuwde van kom terug. ik heb je nodig alsjeblieft. van het huilen dat bijna een hart verzwakking kreeg. mijn kindje was dood gestikt.dankzij de vader en alle vaders die hun baby levend begraven willen hebben. deze droom vergeet ik nooit meer. toen ik wakker werd keek ik snel in het bedje van de baby. en daar lag ze lief te slapen. van opluchting. gaf ik haar veel kusjes en hield haar stevig vast. en zei mama houd van jou. dit was mijn droom van silvana evers. bedankt.