Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

spookvrouw en tijdlijn

A. de Jong
20 januari 2012

Ik heb een aparte droom gehad die ik niet helemaal kan thuisbrengen. Ik droomde dat ik in bed lag en het was nacht. Ik werd wakker (zogenaamd) en snoot mijn neus (allergie) en gooide het zakdoekje weg. Toen legde een hand die zakdoek weer terug. Ik schrok enorm en keek over het randje van mijn bed. Ik zag een soort Gollum/grudjeachtig wezen wat mij aan keek en toen op handen en voeten "tijgerde" naar mijn voetenend. Ze klom op het bed en gleed zo door naar mijn gezicht waar ze mij aankeek. Ik schrok enorm want ik heb wel ervaring in real live met dit soort dingen. Ik schrok dat ik haar gewicht voelde op het bed. Ik keek in haar ogen en toen ebde de angst wat weg want ik zag nu dat zij helemaal verbrand was en kaal. Zij had erge pijn gehad. Ik schrok wel toen ze echt nog dichterbij kwam en toen schrok ik wakker en riep om mijn moeder. Ik wilde het bewijs meenemen en toen was deze speekmevrouw veranderd in een soort verbrande, zwarte poedel. Ik nam deze hond mee om te laten zien aan mijn ouders. Zij lagen in bed en ik weet niet goed wat hun reactie was. Volgens mij een beetje rustig/nonchalant. Dat hondje verdween toen maar ik was nog steeds een beetje bang. Ik ging de trap af naar beneden en toen ik bij de huiskamer was en de deur open deed, was ik in de tijd teruggegaan. Een familie van een vriendin was er en ze hadden kleding aan van de jr. '90. Ze zagen mij niet en ik zweefde een beetje. Toen dacht ik bij mijzelf dat ik dus in de tijd was teruggegaan en dat ik dat moest onthouden hoe ik dat kon doen. Toen schrok ik echt wakker en zag ik dat het 1.40 was. Ik kon een tijdje niet slapen; zoveel indruk maakte die droom. Ik hoop dat iemand hier wat mee kan. Sowieso met het dromen in dromen en dus wakker worden in een drom en dat soms ook weer in een droom; ik heb dat wel vaker de laatste tijd.

Liefs A.

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024