Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Opstijgen en kippenvel

13 jaar geleden

Ik heb helemaal geen verstand van lucuide dromen etc. Daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen! ik droom een paar keer per jaar ongeveer hetzelfde. Ik ben dan in mijn droom bv op zolder, in vroegere huis van oma of in mijn slaapkamer. Ik ervaar dan een tinteling door mijn lijf zo ongeveer als kippenvel maar dan 100 x erger/ heftiger. Op dat moment besef ik in mijn droom dat mijn overleden oma of andere geesten aanwezig zijn. Op dat moment stijg ik op. Niet dat ik mezelf zie staan of liggen maar stijg zelf op, tegen plafond of wat er boven me is. Alsof ik er doorheen word geduwd. Ik vind dat in mijn droom niet leuk maar stijg toch op. Soms meerdere keren achter elkaar. Ik voel t ook aankomen. Door die enorme kippenvel. Soms zie ik dan schimmen voorbij. Iets waar je doorheen kunt kijken.
Is dit gewoon een stomme droom of betekent dit iets?? Als ik dan wakker word heb ik nog steeds kippenvel.
Hopelijk weten jullie raad!

13 jaar geleden

Hoi Lina1596

Ik denk dat het een begin iis van uit je lichaam gaan.die prikkelingen zijn een soort bescherming tegen verkeerde invloeden en dat je dan schimmen ziet is dat je ziel vrij is en andere dingen kan zien.

Kijk maar of je er wat mee kan

Groeten H@ns.