Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

licht flits, geesten?

Anonieme bezoeker
13 jaar geleden

Hoi,

Ik weet niet of ik hier goed zit, en heb nog niet alles gelezen, maar hier mijn verhaal en vragen:

Ik ben niet gelovig opgevoed, ik heb niets geleerd over God, ik weet ook niets af van geesten, hemel en hel, ik weet niets over spirituele dingen en alles wat daar nog bij hoort. Soms geloof ik in God, soms niet, en soms denk ik er moet iets zijn en soms hoor ik verhalen, jha dat kan niet dat geloof ik niet.
Heb nog nooit iets van geesten gezien of gehoord of gevoeld of geroken. De meeste dingen die ik hoor of zie (gekraak of ander licht) kan ik altijd verklaren door iets van deze wereld.
maar goed dat even ter inleiding.

Sinds een aantal maanden, weet niet precies wanneer het begon, zie ik een licht flits in de hoek van mijn slaapkamer.
Het is een kleine flits en heel erg kort ook niet heel fel, maar gewoon heel kort en klein FLITS en dan niets meer. meestal wit (soms dacht ik een roze gloed te zien en laats een groene, maar dat kan komen omdat mijn muren blauw zijn geschilderd). Ook lijkt het oorspronkelijk van een ronde vorm te komen of een klein puntje, maar soms is het ook wat uitgestrekter.

Ik ben altijd heel erg bang, ook voordat ik ga slapen kijk ik onder mijn bed en in mijn kast. Ik ben nu 24 jaar en woon in een eigen appartement, maar nog steeds kijk ik onder mijn bed en ik slaap ook met een knuffel en als ik een flits zie doe ik altijd snel mijn nachtlampje aan.
Omdat ik zo bang ben heb ik aan mensen gevraagd of ze iemand kennen die mij kan helpen. Toen is er een man geweest bij mij thuis die heeft mijn huis gezuiverd. Hij zei ook dat hij niets raars voelde en dat het er rustig en vredig aan voelde. Dus ik was weer wat gerust gesteld en de 2 nachten daarna ging het goed. ik was blij en opgelucht.
Tot de 3de nacht... ik werd ineens wakker voor mijn gevoel midden in de nacht maar het was al iets van 5 of 6 uur in de ochtend. ik wist niet wat er was of waarom ik wakker was. en toen zag ik die lichtflits weer MAAR kort daarna nog 1tje!
ik zag er altijd maar 1 en dat was voordat ik naar bed ging, nu was het in de ochtend en ik zag er 2...

en jha ik weet dat je niet bang moet zijn maar ik ben het toch omdat ik niet weet wat het is en of het goed of slecht is.

ik wil gewoon weten wat het kan zijn en wat ik eraan kan doen???
is er iemand die me iets meer kan vertellen, want op internet lees ik veel verschillende dingen (over een poort, geesten, kennisoverdracht, je lichaam dat tot rust komt, gidsen, engelen)

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
groetjes,
Vampje

Jelle
12 jaar geleden

Hallo
Ja ik heb ook vaak dat ik in mn kamer kom en dan zie ik opeens een flits.
maar ik negeer het altijd gewoon.
dus als je nog reacties krijgt,kan je me miss mailen?
Mvg Jelle

Anonieme bezoeker
12 jaar geleden

Hoi Jelle,

Ik heb eigenlijk geen reacties meer gekregen en weet nog steeds niet wat het is. Maar ik heb mijn huis nogmaals laten zuiveren (dit keer door iemand die het wat uitgebreider en blijkbaar wat beter deed) en nu heb ik geen last meer! gelukkig :) het voelt nu heel fijn en rustig aan in mijn kamer.

Dus ik kan geen antwoord geven op de vraag wat het is, maar als je het weg wilt hebben probeer dan een zuivering / reiniging / cleaning. Bij elke new age winkel zijn er wel mensen die je kunnen helpen hierbij mocht je dat willen. (ik kan je ook nog wel wat tips geven die ik ook heb gekregen)

Hoop dat ik je een beetje geholpen heb,
Groetjes,