Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

voor t eerst over geesten dromen

daantje
13 jaar geleden

Ik heb hier absoluut geen ervaring mee, maar ik heb heel raar gedroomt en t houd me behoorlijk bezig.

Ik droom dat ik in n vreemd huis ben, toch voelt het vertrouwd om daar te wezen, me moeder is daar ook en me zusje.
Als ik naar mn kamer ga voel ik dat er iets aanwezig is, als ik op mn kamer kom branden er allemaal kaarsen, ik probeer ze uit te blazen eerst lukt dat niet maar op een gegeven moment wel. ik ga weer weg en weer voel ik die aanwezigheid om het zo maar even te zeggen. ik zie me moeder en zusje en vraag aan hun of zij die kaarsen aangestoken hebben dat is niet het geval. dan wordt het allemaal wat vaag in mn droom, en ineens ben ik weer op mn kamer en zijn die kaarsen weer aan ik raak in paniek want ik snap er niks van en nu voel ik op mn kamer ook die aanwezigheid. dan wordt ik wakker. kan iemand me helpen wat deze droom betekend?

daantje

Myrddin
11 jaar geleden

Hoi Daantje