Hallo,
Mijn naam is Esje ik ben 19 jaar,
Graag wil ik mijn verhaal kwijt..
Het begon ongeveer 2 jaar geleden, ik werd wakker en kon helemaal niets.. Niet bewegen niet schreeuwen niet ademen en dit duurde wel zeker 10 a 15 seconden.. Wat was dit eng zeg.. Ik zag een soort van schaduw boven me en ineens kon ik weer alles.. verstijfd lag ik in bed en ik durfde mijn bed zelfs niet meer uit.. Zo geschrokken dat ik er gewoon van moest huilen..
Dit heb ik tegen een vriendin van me verteld, ze is nogal spiritueel ingesteld.. Ze vertelde me : je bent uit je lichaam getreden.. Brr ik vond dit maar eng en akelig.. Ze vertelde me dat iedereen dit kan alleen veel er zich niet van bewust zijn..
Ze zei dat als ik er niet bang voor was en er klaar voor was het zelf bewust kon gaan doen..
Een aantal maanden later na wat opgezocht te hebben op internet over het uitreden dacht ik, ik ga het gewoon proberen.. Ik dacht dat ik er klaar voor was..
Ik lag in bed en probeerde me te ontspannen.. het enige wat er door me heen ging was het uitreden.. Er gebeurde niets.. tot het moment ( waarschijnlijk ) dat ik bijna in slaap viel.. ik voelde mijn lichaam licht worden.. En toen besefte ik dit wil ik niet.. ineens werd ik ontzettend bang en bleef tegen mezelf zeggen stop dit wil ik niet, stop dit wil ik niet.. en het lichte gevoel was weg..
Een aantal maanden geleden had ik een droom in een droom.. wat was dit akelig zeg.. of hoe kan ik het beter noemen.. een nachtmerrie in een nachtmerrie.. Ik droomde dat ik beneden met mijn ouders op de bank zat.. met mijn moeder vader en broer.. het huis was nog ingericht zoals ong 7 jaar geleden.. dit is nu helemaal veranderd.. mijn moeder zat langs mij op de bank.. en op t zelfde moment dat zei bij mij op de bank zat kwam ze ook van de trap gelopen als een lijk.. terwijl ze gewoon langs me op de bank zat en bam ik schrok wakker.. verstijfd van schrik en trillend en zwetend zat ik daar in bed.. en bam komt mijn moeder ineens als een lijk mijn kamer ingelopen.. en toen schrok ik weer wakker.. wat was dit akelig zeg..
Nu heb ik dit de laatste tijd heel vaak.. het dromen in een droom.. en het zijn altijd akelige dromen.. ik kan er niets van op internet terugvinden.. alleen dat mensen weten dat ze dromen maar dit heb ik dus niet!! ik denk echt dat ik wakker ben.. maar dat ben ik dan gewoon niet.. want het is een droom in een droom toch?
Nu lag ik gisteren weer in bed.. en schrok ik wakker, ik kan me niet meer herinneren waarvan.. maar ik schrok wakker.. ik weet dat ik angstig wakker werd en t ontzettend heet had.. en weer het gevoel dat ik echt wakker was.. op dat moment voelde ik een hele lichte maar ook hele lichte druppel op mijn gezicht.. en ik dacht op dat moment aan me opa volgens mij.. maar ook dit is niet meer helemaal helder.. ineens voelde ik de dekens van me afgaan en bam daar zweefde ik en ik zag mijn eigen lichaam liggen.. ik wilde schreeuwen maar niemand hoorde me.. ik zweefde naar beneden en daar was me moeder.. ik begon tegen haar te schreeuwen in paniek.. maar ze hoorde me niet.. ik trok aan haar arm en ineens zag ze me.. ik schreeuwde van paniek tegen haar mama ik ben uit mijn lichaam getreden.. me moeder keer me boos aan en zei : Doe normaal esje!! ik begon te huilen en trok aan haar arm.. en zei dat ze mee naar boven moest komen.. ze ging meteen mee naar boven naar mijn slaapkamer.. eeen angstige blik van haar naar mij.. en daar was ik weer.. in mijn eigen lichaam.. mijn moeder was weg.. mijn hart ging als een trein te keer.. helemaal bezweet.. ik stond op en zag dat mijn moeders kamerdeur dicht was.. zei lag dus al te slapen..
Ik wil dit niet meer meemaken.. ik word er zo bang van.. ik lees van vele mensen dat het uittreden een zalig gevoel geeft.. als dit dan met uittreden te maken heeft.. waarom word ik er zo bang van dan.. heeft iemand dit ooit meegemaakt of iets richting deze situatie.. weet iemand wat ik er mee kan doen..
alvast bedankt!
groetjes esje