Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Van alles zo wat! /

SandraD
12 jaar geleden

Hallo

ik wil gewoon graag jullie mening er van weten..

1*) 3jaar geleden is men beste vriend overleden ... ik wist of voelde daarvoor dat hy vroeg ging sterven echt raar. de dag dat hy stierf voelde ik me fysiek heel slecht .. en moest ik ook huilen enzo en dan in de avond had ik vernomen dat hy dood is :) ik weet niet goed hoe dat het komt dat ik dit kon aanvoelen?! Nu heb ik dat ook met myn vader maar dat gevoel is nog minder sterk dan by die vriend ...

2*) Ik werk in een kapsalon.. En daar voel & zie (denkik) geesten maar ze geven me geen eng gevoel. bv als ik me omdraai zie ik een schaduw , men ogen worden altijd gericht op de zelfde plaats . Of ik voel ze achter men rug..

3*) Wat ik ook ZEER vaak heb .. Dat ik aan mensen denk (bv klanten) dat bv al lang niet meer zijn geweest , dat ik amper ken dat ze dan ineens komen in het kapsalon.

4*) En mijn collega heeft volgens haar een engel gevoeld , ze bloes naar haar en streelde haar maar volgens haar was dat een teken want elke keer dat zo iets haar overkwam , gebeurde er iets slechts.

xx grtjs sandra