hallo,
vanochten werd ik wakker met deze droom normaal vergeet ik deze maar deze blijft zeer goed in mijn geheugen zitten. daarom denk ik dat er een betekenis achter zit.
de droom begint in een grot. hierbij heb ik uitzich op de zee en de lucht. zit hier met nog 2 andere personen. engels irene en persoon x. dan tekent god twee vleugels in de lucht. persoon x vertelt dat deze vleugels ik uit de lucht pakken en aan irene geven. zij heeft haar vleugels nodig want die waren kapot gegaan. daarna tekent god in de lucht een hartjes met daarna omheen een tankteken zoals in de auto zit. deze zie je dan schuin hangen met het teken van schenk irene liefde en zorg goed voor haar wordt er dan door de persoon x verteldt want ze is mentaal kapot.daarna gaan we in een tunnel rijden met een auto. hierbij zit zij bij mij op schoot. dan vrijf ik over haar heup en zij vindt dit plezier en gaat gloeien. teminste ik kreeg een warm gevoel hiervan. daarna komen we bij een soort van poort in de tunnel. deze is uitgehakt van steen. hierbij zitten we in een tijdperk waarbij in een islamitsche omgeving zitte met mensen met gewaden en sabel zwaarden en soort van tulbanden. daarna lopen we samen hand in hand door een uitgehakte gang van een rots waarbij we in een prachte kerk/paleis uitkomen. hierbij ga ik naar boven. om wat te bespreken. hierna breekt er paniek uit. er komen mannen met oranje gewaden binnen met sabels naar binnen gestromt. ik zie irene ook tussen de mensen massa renden met haar lange witte gewaadt. ik twijfel wat ik ga doen irene of me eigen veiligheid . ik zie ze voorbij rennen en roep maar reageert niet dus ik ga weer naar boven toe. dan komt er zo'n oranje man binnen hij vermoordt twee mensen zomaar. ik schuil achter een soort van sofa en krijg het wel mee als er 1 man dood neer valt kijkt hij mij ook recht in de ogen aan. opeens gaat het licht uit. na 5 seconden gaat hij weer aan en blijkt dat de oranje krijger in zijn gezicht is geslagen en doodt is. daarna krijg ik een soort van schok door me en zie engel irene dood neer vallen er anders waarbij ik nog boven ben. ik ren naar beneden. dan kom ik een gouden beeld van mijn engel tegen. ik vrijf over haar voeten. en ze wordt weer warm en haar voeten gaan bewegen + haar benen. en ineens komt ze weer tot leven en ze omhelst me en zegt bedankt waarna zij weer in een gouden beeldje op de grond valt. ik probeer het weer om over haar voeten heen te vrijven maar ze worden wel warm maar er komt niet genoeg beweging in om haar weer tot leven te krijgen. daarna zak ik met een ontiegelijk schuld gevoel in elkaar. met wat heb ik nu gedaan.
het gekke is dat ik zelf een irene ken heb daar ook eerder overgedroomt. toen kwam ik haar in het dorpcafe tegen en had ik hele goede seks met haar het voelde buitengewoon. jaar of 3 geleden ben ik haar tegengekomenen en heb toen veel met haar gepraat. zij is een zeer lieve vrouw. ik weet of dit een verband kan zijn. ook heb ik bij de droom van engel irene het gevoel of dat je soort vlinders in je buik hebt.
engel irene is ook de engels van de vrede misschien heeft het hier ook weer wat mee te maken
graag wil ik hier uitleg over wat de betekenis kan wezen