Hey, ik ben Anna en ik hoor/ zie al sinds groep 6 geesten, en het zijn geen goede het zijn slechte, mijn oma zag ze ook en ze zei dat ze duivels waren.. en ik zie ze steeds vaker en vaker, steeds meer en meer, en ik hoor en zie ook meer, net voelde ik me heel duizelig en ik had overal pijn toen ik opstond keek ik in de spiegel en kon ik niet meer wegkijken het leek alsof ik verdwaald was in mijn eigen ogen, daarna deed ik snel mn hand voor mn ogen en liep ik weg, ik kreeg het ineens heel koud en zag iemand heel snel weg gaan.. ik zag een arm die snel weg ging, ik hoorde van uit mijn kamer iemand die opstond van mijn bed, dus ik ging maar naar beneden toen ik aan het eten was brandde er een kaarsje naast mij, het brandde echt heel hard en het gaf ook heel veel geluid, het leek alsof mijn hart heel even stil stond, daarna toen ik weg ging van het kaarsje brandde het weer rustig toen ik weer terug ging was het vlammetje steeds naar mij aan het branden, en ging het weer te keer.. steeds in de avond hoor ik mensen vanuit mijn hal dat ik naar ze moet toe komen of ik droom dingen die gaan gebeuren ik voel mensen hun pijn aan en ik snap het niet meer.. want ik weet dat de geesten slecht zijn en heb ook contact met ze gehad maar het gaat me te ver omdat het lijkt dat ze me aan het bezeten zijn..