Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

de dood in een droom vinden door geesten?

Anie
12 jaar geleden

Ik was in een huis met vrienden. Ik kan me de personen en plek niet meer herinneren. Er stond een ander huis daar vlak naast, waarvan we wisten maar natuurlijk niet geloofden dat iedereen dood ging wanneer je er in was geweest. Dus met zn 3e gingen we naar binnen. 1 persoon wist ik van dat het niet had overleefd in het huis. Ik voelde daar niets bij. Het leek alsof ik er helemaal niet bij was. En maar gewoon en rustig stond af te wachten. Maar toen de 2e persoon naar mij toe kwam lopen. Helemaal smerig en vies. Ze had schijnbaar iets naars meegemaakt met de overleden persoon. We liepen terug naar het huis van onze andere vrienden. Stoer kwam mijn vriendin binnen lopen en zei; Ontsnapt aan de dood! Ik ging rustig zitten. En besefte toen pas dat ik zelf ook binnen was geweest maar dat mij nog niks was overkomen. Opeens werd het wazig voor mijn ogen en viel langzaam weg. Opeens lag ik in mijn eigen bed. Ik wilde mijn ogen open doen maar alles draaide in mijn eigen kamer, ook mijn ogen rolde. Ik wilde me bewegen maar dat ging niet. Toen besefte ik waardoor dit me overkomen was. Ik raakte in paniek en riep naar mijn moeder. Alleen mijn stem zakte weg. Ik deed mijn ogen dicht. En ging met mijn hoofd overeind zitten. Ik was nu wakker. Ik was verward, ik wist niet of het nu een droom was of niet. Maar keek met precies dezelfde blik naar mijn kamer en besefte dat mijn ogen niet aan het rollen waren. Het was een droom.