Hallo allemaal,
Voor dat ik mijn droom uitleg zal ik mijzelf eerst even voorstellen. Mijn naam is Chantelle en ik ben nu 22 jaar.
Op mijn 14de is mijn vader overleden, ik heb destijds ongeveer een half jaar na het overlijden een droom over mijn vader gehad.
Nu 8 jaar later zie ik de droom nog steeds helder voor mij. En spoken nog steeds de vragen over deze droom door mijn hoofd.
Ik zal proberen in het kort uit te leggen waar de droom over ging.
In een oude ruime woonkamer met schilderijen aan de muren staan familieleden mijn moeder, broer en een heleboel andere onbekende mensen : (in totaal zo'n 20 a 30 mensen) netjes opgesteld om met z'n allen op de foto te gaan. Een soort van groepsfoto.
Ik weet nog dat ik achter de camera stond en af en toe op het schermpje keek om te kijken of iedereen in beeld is. Plotseling zag ik op het schermpje mijn vader helemaal rechts boven in staan. Ik schrok en keek nog een keer. Het was echt mijn vader helemaal achteraan stond hij. Ik zeg Nee, dit kan niet. Je bent dood. Dit kan niet. Ik zie mijn vader kijken, hij zegt niets het enige wat hij doet is huilen. Knal rode doorlopen ogen en met een treurig gezicht kijkt hij me recht in de ogen aan. Ik was zo geschrokken van mijn vaders rode doorlopen ogen dat ik wakker schrok. Ik weet nog dat ik destijds erg veel last had van deze droom. Het was zo helder, en zo echt. En ook omdat ik in de droom het realiteit van het overleden van mijn vader zo goed wist.
Mijn vraag aan jullie is of iemand mij een betekenis kan vertellen van deze droom. Was dit echt mijn vader, of was dit fantasie van een 14 jarig meisje? Wat wou/wil mijn vader me duidelijk maken, etc.. iemand die iets hierover kan vertellen.
Alvast bedankt.
Groetjes, Chantelle