Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

overspoeld door energie

12 jaar geleden

Dag allemaal,

Ik ben op geen enkel gebied paranormaal begaafd. Wel ben spiritieel en geloof ik in het leven na de dood en reincarnatie.
Ik lees er veel over, het is boeiend vooral de boeken met een wetenschappelijke ondersteuning.

Onlang ( een maand geleden ) is de vriend van mijn dochter na een langdurige ziekte overleden. Dit is voor haar een verschrikkelijke periode die wij zo goed we kunnen ondersteunen.

Onlangs ( gisteren) lag ik in mijn bed en ik werd overspoeld door voor mij nogal hevige energie over heel mijn lichaam ( dit was geen droom ), ik schrok zo erg en schudde het direckt van mij af. ik was bang. Ook droomde ik die nacht dat ik een hand vast hield. Het voelde echt aan en toen ik keek was er niemand.
Deze droom voelde zo echt dat ik nu nog twijfel of het wel een droom was.

Wie kan mij helpen!! Als er iemand met mij contact zoekt wil ik er wel voor open staan, maar hoe!!??
Ik denk ook wel dat de vriend van haar en ik een goed contact hadden. Het was ook zo'n beetje m'n schoonzoon hé.
Hij wist dat ik spiritueel dacht, maar hij was ongelovig.

groetjes,
Tilly

12 jaar geleden

Hoi Tilly.

Wat jij hebt gevoeld is echt energie vanuit gene zijde, je zegt dat je dochter een moeilijk tijd verwerken heeft en dat jij daar bij steunt, wat wil je nog meer, het was goed bedoeld en daarna kreeg je nog een handdruk toe.
Die energie was bedoelt voor jou om je dochter te helpen en te steunen, en ook voor je zelf, want ook jij had die steun nodig.

Dromen over een hand geeft aan dat je hand dient als een vorm van communicatie. Een droom over een hand vertegenwoordigt de relatie die je hebt met de mensen om je heen en hoe je contact maakt met de wereld. Misschien zou je iemand een helpende hand kunnen bieden.

Dat doe je al en die hand in je droom staat voor hulp vanuit gene zijde.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Sterkte en groeten Hans.

12 jaar geleden

Bedankt Hans,

Ik hoop dat je gelijk hebt.
Verder heb ik niets meer gevoeld of gedroomd.

Hier op dit forum word zoveel gedroomd en paranormaal gevoeld en gezien dat ik het bijna niet kan geloven.
Ik persoonlijk ken niemand.

Juist mijn kleinzoon van 5 jaar blijkt spoken te zien zegt hij. En sommige spoken of verschijningen kent hij sommige niet.
De papa van papa zegt hij ( die hij nooit gekend heeft )
Hij is bang van spoken. Hoe pak je zoiets aan..

Groetjes

12 jaar geleden

Hoi Tilly.

Er rustig met hem over praten, vertellen dat het mensen zijn die niet meer leven, je kan zeggen ik heb een zieltje en jij hebt er ook een, maar dat is anders met wat jij ziet die hebben geen lichaam en toch kan jij ze zien, of zo iets, als jij niet meer bang bent zal het met hem ook minder worden, misschien weet je dat al gedachten zijn krachten.

Dat hij zijn vader nooit heeft gezien in zijn leven maakt niets uit. dat heeft te maken met gevoels overdracht.

Groeten Hans.