Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

reincarnatie?

12 jaar geleden

Hoi allemaal.

Ik heb vannacht heel mooi,raar en verdrietig gedroomd en ik vraag me af of het iets kan betekenen.

Ik droomde dat ik lag te slapen en ineens was er een superfel licht, ik werd er wakker van. Toen ik naar het licht keek kwam vanuit het licht ineens Tess ( onze hond de op 09-09-2012 is overleden) naar me toe gerend en ze begroette me zo vrolijken uitbundig zoals ze altijd deed toen ze nog leefde dat ik moest huilen. Toen werd ik echt wakker en ik lag te huilen in mijn bed. Op de een of andere manier is mijn nieuwe puppy lizzy helemaal zeg op mijn bed geklommen en likt mijn gezicht om me te troosten. Ik heb gehoord dat als je reincarneert altijd komt bij iemand van wie je houdt en ik denk dat lizzy misschien een reincarnatie is van Tess. En wel hierom: ik wilde een hond adopteren van de stichting waarvoor we opvangen maar dat ging niet door, toen gingen we op marktplaats kijken voor een leuk hondje en toen kwamen we dus lizzy tegen en mijn moeder belde meteen om te vragen of ze er nog was,dat was zo maar er was al op haar gereageerd dus we keken verder en vonden een hondje in utrecht, maar omdat we 20 minuten te laat waren was ze al weg en toen we terug fietsten naar huis werden we gebeld door de meneer vaan lizzy die zei dat lizzy niet gekocht was en of we nog geinteresserd waren. Tuurlijk waren we dat en we mochten de volgende dag al komen kijken. We hebben haar geadopteerd en ik hou heel veel van haar. Dus door al die dingen denk ik dat het voorbestemd was dat lizzy bij ons moest komen wonen. Zou lizzy de reincarnatie zijn van Tess?
Geef me alsjeblieft raad,advies,wat dan ook.
Groetjes rv, een afvragend meisje

1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door rv.

12 jaar geleden

Hoi rv.

)Ik denk dat lizzy misschien een reincarnatie is van Tess). Als ik dat aan mijn gids vraag is Lizzy en heel ander hondje, je weet misschien dat honden helderziende zijn en zo wist Lizzy wat er gebeurde en kwam je troosten.

Ergens wel een verdritige ervaring maar ook een mooie, nu weet je datTess het mooi heeft daar.

Groeten Hans.