Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geesten/monsters en parcours

Ikkuh
12 jaar geleden

Hoi,

Ik heb laatst een nachtmerrie gehad en wil graag weten wat het betekend.
Ik denk niet dat iemand het antwoord weet op mijn vraag, maar het valt te proberen.
Ik had dus laatst een droom over dat ik met wat kinderen uit mijn klas (ik ben pas 12) een soort van parcours moest lopen. Maar het was heel erg raar, want er waren een soort van geesten. Maarmik zal ff het verhaal vertellen.

Iedereen die meedeed aan het parcours waren mensen die ken, en iedereen was in 2tallen. Je moest een soort parcours lopen en als je het niet goed deed werd je vermoord. Opgegeten, verdronken (dan kwam er allemaal water op je af) of nog iets anders maar ik weet niet meer wat. Een van de onderdelen in het parcours die ik me nog kan herinneren was een soort van loopbaan die heel lang was en je moest daar in 13 minuten overheen zijn anders werd je opgegeten. En het rare was een goede vriend van me, (was mijn 2tal) (ik speel heel veel met hem) had hakken aan.

Dit was mijn droom… nouja meer n8merrie, ik hoop dat iemand weet wat dit betekend.

Groetjes mij

De Gelder
12 jaar geleden

Wat deze droom jou verteld is dat allen mensen die je nu kent niet allemaal je toekomst behalen
en dat je niet moet denk dat je alles maar ion je schoot geworpen krijgt je zal je best moeten doen
om iets gedaan te krijgen.Zo niet dan word je vanzelf verslonden door de bron der luilakken en nietsnutten.

Dat is niet wat jij wil dus doe je best hup die schouders eronder en laat je niet van de wijs brengen.