Beste Gerardus,
Als je droomt over het getal 6 dan wil dat zeggen dat je opzoek moet gaan naar je innerlijke harmonie. Ook is 6 het getal van de liefde. Als je 3x over het getal 6 droomt kan dit een teken zijn dat de duivel in de buurt is. Daar hoef je je niet zoveel zorgen over te maken. Het getal 12 in een droom symboliseert het uur van Messias. Als het in je droom bijna 12 uur is, dan is het tijd om in actie te komen.
Waarschijnlijk heeft 6-12 met een datum te maken. Als je een datum in een droom voorbij ziet komen, dan hoeft dat nog niet gelijk dezelfde datum te zijn als dat jij denkt dat het is. Het kan zo zijn dat '6-12' niet 6 december is, maar bijvoorbeeld 12 juni.
Volgens mij is er een verband tussen de echte datum van je moeder en de 'droomdatum' van het overlijden van je moeder. Op deze drie datums werden namelijk bij elkaar 6 mensen veroordeeld tot levenslang. Jij droomt volgens mij over deze drie datums omdat het voor jou voelt alsof je wordt buitengesloten en dat je niets meer kan. De enige tip die ik je kan meegeven is dat je gewoon weer volop voor het leven moet staan. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Patros Fibros