Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare dingen

Sabinee
12 jaar geleden

Hoihoi,,

De laatste tijd heb ik heel erg last van verschillende nachtmerries. Maar er is er eentje die me heel goed is bijgebleven en dat is dat ik gedroomd had overvmijn vader dat die dood ging. Ik was bij de Ambercrombie en Fitch in Amsterdam. Daar gebeurde allemaal rare dingen. toen ik naar buiten liep zag ik mijn moeder met een klein kindje lope langs de vijver met een vlieger in haar hand. Ik liep naar haar toe en zij tegen haar dat ik papa zo erg miste en toen knuffelde we elkaar. De laatste tijd heeft mijn vader vaak last van zijn buik en is daar aan geopereerd gelukkig gaat het nu heel goed met hem. maar altijd als mijn vader of moeder weg gaat dan maak ik me altijd heel erg zorgen dat er wat gebeurt en ik moet dan ook van een stemmetje in mijn hoofd ik Houvanjou zeggen en 'wel voorzichtig doen he' als ik dat niet doe word ik helemaal gek en heel verdrietig. Maar die droom kan ik echt nog helemaal in elke detail herrinderen. Toen ik wakker werd merkte ik pas dat ik aan het huilen was en heb toen meteen mijn vader geroepen. die zij dat het maar een droom was. Daarna kon ik niet verder slapen en heb ik de hele tijd wakker gelegen. De laatste tijd heb ik ook heel erg last van dat ik iets voel. en dat ik oppeens een flits zie of iets voorbij zie schieten en als ik dan kijk is het weg. Ik ben heel erg bang in het donker als ik alleen ben. Als ik alleen met de trap naar boven moet dan heb ik het gevoel dat er iemand achter me aan komt dan ben ik heel erg bang en ren ik snel naar boven. Wat ik ook vaak heb is dat ik in mijn kamer oppeens iets ziet bewegen. En oppeens van allles hoor. Wat laatst ook heel eng was is dat ik in mijn bed lag en dat ik voetstappen hoorde. Eerst dacht ik dat het mijn kat was maar die lag gewoon naast me op bed. toen ben ik onder de dekens gekropen en heb ik niks meer gehoord. Ik heb vanmiddag dit allemaal aan mijn beste vriendin vertelt en die vertelde dat zij precies hetzelfde heeft. Wat ook heel eng is is dat ik heel vaak 'telepatie' heb met mensen dan kan ik gewoon zien wat ze denken. dat is heel appart en ook heel vervelend. Of een blik ofzo dan zou je wel denken dat is logisch met je beste vriendin want die ken je al heel goed. Maar dat heb ik ook met mensen die ik helemaal niet ken. Wat ik ook kan is als iemand het over iemand heeft dan zeg ik gewoon hoe diegene eruit ziet terwijl ik die helemaal ken.

Als iemand me kan helpen graag..

xxx ssabine

Marjanaa_6@live.nl
12 jaar geleden

Hallo Sabinee,

Bijna hetzelfde heb ik ook meegemaakt. ANgst durfde niet in het donker, ik voelde iemand naar me kijken.
Nachtmerries etc. Op een dag had ik gebeden naar Jezus. Ik geloofde nooit in God, maar...
Ik zei aub kom in mijn leven help mij! Alles was verandert.

Nu heb ik dat allemaal niet en mijn leven is totaal anders gelopen.

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het van je. Ik heb veel meer te vertellen, want het zit nog dieper dan je denkt.
Helaas he b ik een baby en weinig tijd voor internet. Mail me als je hier verder over wilt praten

Groetjes,

Mariana