Hallo Allemaal,
Ik wil graag weten wat onderstaande droom van afgelopen nacht te betekenen heeft. Maar eerst even het volgende, misschien heeft het met elkaar te maken.
Als ik ga slapen zet ik altijd muziek op, meestal, zeg maar, de rustgevende ze geluiden of iets voor meditatie. Deze keer zette ik een cd op "Portals to inner space" Dat is muziek met klankschalen. Erg lekker en apart om te luisteren (en slapen).
Nu de droom:
Ik loop in de stad, het heeft weg van Breda, waar ik woon. Er lopen meer mensen, ineens heb ik een klein schildpadje vast. Heel klein, hij is pas geboren want z'n oogjes zitten nog dicht. Dat vertel ik de mensen die er naar vragen. Ik zie de schildpad veranderen, het wordt een heel klein mensje, let wel geen dwerg of kabouter, gewoon een mensje van 20cm groot. Ik zet hem of haar ergens weg en loop door. Niet dat ik het mensje niet wil hebben, het is meer dat ik het dáár weg moet zetten. Dan loop ik over een markt in Santiago in Chili. Een markt met kleine winkeltjes (dus geen kraampjes) waar alleen handgemaakte spullen worden verkocht. Ik loop een winkeltje binnen waar twee vrouwen stukjes kaas verkopen en er zelf ook van eten. Ik wordt een beetje paniekerig, wil wil het winkeltje uit maar dat kan om een of andere reden niet. Dan zegt een van de vrouwen, als ik voor een raampje sta, kom op je kan het vlieg er maar door heen. Dan kijk is de vrouwen vragend aan en zegt de andere vrouw, ooo... hij is al een dolfijn.
Dat is dan het einde van de droom.
Ter info: Ik woon in breda. Santiago in Chili is voor mij een bekende stad, mijn vrouw is Chileens. De markt in de droom bestaat echt en ben er verschillende keren geweest. Wij hebben als huisdier een schildpad, die hebben we al een jaar of 6. Het mensje en de dolfijn kan ik niet plaatsen. Op spiritueel gebied ben ik wel bezig, ik probeer op regelmatige basis te mediteren en lees er veel over.
Ik hoop dat er iemand iets over mijn droom kan vertellen.
Groeten,
Rob.