Hoi,
Ik zal het eerst even kort uitleggen..
mijn vader schijnt bezeten te zijn hij is zichzelf niet meer ook zat / zit die aan drugs en hij heb altijd al wat met demonen en geesten gehad...
op een avond ging ik en mijn vriend slapen ik kon niet slapen en keek naar hem...
toen leek het of iemand zijn hand beet pakte en het leek alsof mijn vriend het voelde en lag ze hand ergens anders terwijl die sliep dit ging ff door ik wist even niet wat er gebeurde en of het echt was het werd erger ik voelde zon erge spanningen maar ik dacht dat het eerst geen kwaad was het probeerde te praten via hem en bij de tv zag ik zon stroomstoring achtig iets kan dit niet goed uit leggen... opeens trok die ze lip op (wat hij niet kan!) en toen voelde ik me heel erg bedreigd!!!! hij heb ook bruine ogen hij werd wakker en waren blauw ( mijn vader heb ook blauwe ogen) ik maakte hem gelijk wakker en hij keek in de spiegel heel zijn ogen waren rood en blauw en was ook geschrokken ik was heel bang toen en geloofde het allemaal niet zo.... mijn broertje ziet geesten en voelt ze ik voelt ze alleen... maar mijn broertje zei ook dat is onze vader niet meer maar hij zei ook dat als ik een kindje krijgt hij wat daar mee gaat proberen ik weet niet wat ik tegen zoiets moet doen ik voel me zo erg machteloos en ben ook sinds dien bang ik heb heel mijn huis gereinigd met salie! maar ik ben bang dat mijn vader het hier niet bij laat...