Beste Allemaal,
Ik heb al een aantal dagen dezelfde droom. Maar voordat ik mijn droom kan uitleggen, moet ik eerst wat over mezelf vertellen. Ik ben een deel van een tweeling en mijn broertje en ik zijn ontzettend close. Closer dan de meeste twee-eiige tweelingen. Ik ben van mening dat onze band al generaties lang groeit en groeit maar dat even terzijde.
De afgelopen dagen droom ik steeds ( of het is meer een nachtmerrie) dat hij op een of andere bijzondere wijzen om het leven komt (doordat hij verkeerd veegt, of een verkeerd snoepje eet of een andere vage reden). En steeds als hij dan dood neervalt, zweeft zijn 'ziel' of Ego boven zijn lichaam. Maar in plaats van een jonge, stoere man is het altijd een meisje van een jaar of acht. Het meisje lijkt in de verste verte niet op mijn broertje of op mij. Wij hebben beide blond haar, zijn zo Nederlands als het maar kan terwijl zij lang, zwart haar heeft en donkere ogen. Toch praten het meisje en ik met elkaar alsof we elkaar al jaren, EEUWEN zelfs kennen en het de normaalste zaak van de wereld is dat hij/zij in deze vorm bij mij blijft tot ik ook zover ben om uit mijn lichaam te treden.
Ik vraag me af wat dit betekend? Is dit een waarschuwing voor mijn broertjes leven of is het meer een bekentenis van zijn ware ik?
Ik ben erg benieuwd wat jullie erover denken!
Groetjes TinaChris