Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geesten uitdagen

Parabola
11 jaar geleden

2 jaar geleden zei een vriend van me dat het spookte bij hem thuis. Toen zijn ouders wegwaren op vakantie heb ik daar samen met een andere vriend een nacht doorgebracht. Wij maakten enkele dingen mee zoals lichten die aan en uit springen, enorm gekraak in het huis, voetstappen die we horen. Maar ook ergerde dingen zoals een warme zolder die plots koud word, een deur die normaal altijd toe gaat bleef open staan en klapte plots toe, wind in het huis terwijl al de ramen gesloten zijn en het windstil was buiten. Er was erg veel activiteit dat we zelf enkele uren gewoon buiten schuilden.

Enkele weken later zijn we terug geweest, toen was er niet veel activiteit. Hoogstens gekraak in het huis, de lichten en een schaduw. Nu is deze vriend weer alleen thuis en hij heeft gisteren iemand uitgenodigd. Ik kreeg een bericht dat er weer erg veel activiteit was. Vanavond ga ik weer naar dat huis met nog iemand anders. Die persoon heeft ook al dingen meegemaakt. Maar hoe kunnen we die geest weer wat uitdagen dat hij weer activiteit toont? Kunnen we ermee communiceren? Ik weet dat dit riskant is maar toch wil ik het eens proberen. Wat kunnen de gevolgen zijn?

Klein detail: de vriend die er woont werd ooit eens in zijn slaap geslagen door de geest en boven zijn bed is er een enorme scheur in het plafond. We hebben die scheur eens aangeraakt en we hoorden een zucht.