Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slechte geest?

11 jaar geleden

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 18 jaar en heb al wat ervaringen gehad met geesten. Ik heb een herinnering die me echt heel erg is bijgebleven: Als klein meisje liep ik door het oude huis van mijn opa en oma, aan het eind van de gang zag ik een schim met (voor zo ver ik weet) een klok in zn handen. Ik was behoorlijk bang geworden dus rende ik terug naar me moeder en nam plaats op mijn moeder d'r schoot. In de deuropening zag ik de schim nog staan, ik wees naar de schim maar mijn moeder zag de schim niet. Nog een ervaring (waar ik niet zo zeker van ben, maar ik denk voor 99 % dat het echt is gebeurt) We waren aan het verhuizen en ik kreeg de kamer helemaal achterin van het huis. Als klein kind was ik erg bang voor de kamer (waarom weet ik niet, maar het was er bijvoorbeeld erg koud). Later kreeg ik te horen dat ik in de kamer moest slapen. Er was toen een nacht dat ik 3 zwarte dingen naast mijn bed zag staan, ik was echt verstijfd en vroeg me op het moment zelf af of het echt gebeurde maar ik zag de dingen nog steeds. Wat erna gebeurde weet ik niet maar een paar minuten later zag ik dat een witte gedaante samen met de 3 zwarte dingen de deur uitliep.

Maar nu het belangrijkste: sinds mijn oma heen is gegaan is mijn intuïtie erg sterk geworden. Een dag voordat mijn oma heen ging zag ik haar in mijn dromen. De omgeving zelf was helemaal zwart en mijn oma zelf keek om met een glimlach op haar gezicht en liep naar iets wits. Zelf was ik helemaal verstijft. Nu mijn oma er niet meer is heb ik ook vaak het gevoel dat als ik verdrietig ben iemand mij troost. Ik voel dan gewoon opeens een warm gevoel in mijn lichaam.

Maar een nadeel van dit alles: ik durf niet meer met mijn rug naar de deur te slapen. Ik heb slapjes het gevoel dat iemand achter me staat. Ik voel echt een soort tinteling in mijn rug en dan MOET ik me gewoon omdraaien met mijn gezicht naar de deur. Weet iemand wat dit kan zijn? Want er zijn momenten dat ik me echt heel erg fijn voel in de kamer zelf, maar er zijn ook momenten dat ik dit soort gevoelens ervaar.

Nog een andere vraag: Ik en een vriendin belde een keer een helderziende, ze had hele goede recensies enzovoort. Zij vertelde mij dat ik een oude ziel ben.. weet iemand hier meer van?

(sorry voor het lange verhaal, maar ik vond het fijn om ook de achtergrond informatie met jullie te delen)

Groetjes!

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door noash.