Ik was op bezoek samen met mijn tante en mijn moeder, er was drukte in het huis en we bleven tot 3 uur snacht´s. We besloten om daar dan maar 1 nachtje te logeren. Ik zat in 1 kamertje alleen te slapen. Opeens zag ik daar in een hoekje een geest. Ik rende uit het kamertje en zei tegen de eigener van het kamer IK ZAG EEN GEEST IN JE KAMER! Wat hoe? Hoe zag het eruit? Een beetje wolk achtig? Of als echte rook ? Toen gaf ik geen antwoord en wou weg van die huis. Ik vertelde het aan mijn moeder en toen mochten we naar huis gaan. Eenmaal toen we thuis kwamen zag ik opeens weer een geest ergens in een hoekje! De geest was transparant groen en die geest schreeuwde tegen me! en hij wou mijn muur kapot slaan.. Ik ging zo snel mogelijk op mijn laptop om op te zoeken hoe je geesten weg haalt uit je huis. Toen ging ik terug naar het geest en toen zag ik opeens meer geesten in mn huis.. Mijn droom leek super echt.. En ik stond op door een geluid.. En toen zei ik gelukkig was het een droom.. Want het leek echt!
Wat betekent het als je droomt over een geest.. ?