Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

is dit nu een gewoone droom of iets werkelijks uit een vorige leven

kirstentje
11 jaar geleden

ik heb onlangs is een droom gehad dat was van een open veld met een boom met daar een vrouw met een witte jurk onder en verderop een soort grote schuur en op een bepaald moment loopt er een jonge man die er nogal oud gekleed uitziet en ze gaan beiden naar die schuur en terwijl ze er naartoe gaan begint het te regenen en na een tijd bliksem en in die schuur staan allemaal van die banken op een rij en vooraan een soort podium en dan komt er nog een persoon op hun af en af en toe keek ik op het tafereel toe en dan zat ik in een van hun lichamen wie weet ik niet meer maar toen ik wakker werd had ik zo een soort gevoel in mijn borstkas als ik er aan dacht en ik vond het nogal raar en heb zoal is wat opgezocht en ik wet nu niet of dat iets zou zijn uit een vorig leven of is het gewoon mijn verbeelding en maak ik me druk om niks...... en srry ik weet dat ik van hak op de tak spring dus ik heb een rare volgorde van vertellen...