Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geesten voelen en dat wordt steeds sterker.

11 jaar geleden

Hallo iedereen,

Nou, omdat mijn moeder en zus skeptisch zijn kwam ik hier om om hulp te vragen.
Toen ik 12/13 was had ik het idee dat er een negatieve energie was op mijn zus haar kamer, daarom durfde ik bijna nooit naar haar kamer en vooral niet in de avond, dit geef me af en toe nog steeds angst en wil dan ook zo snel mogelijk van haar kamer af.

Nu ben ik 15 en sinds ik dingen kijk als Ghost Adventures zijn deze gevoelens steeds sterker geworden en worden ze nog steeds sterker, zo voel ik of geesten er zijn en gewoon precies waar ze zijn en dergelijke, nu is dit al een lange tijd geweest en durfde ik ook vaak niet te slapen.

Nou is dit al een lange tijd zo geweest, maar nu heb ik 2 dagen lang dromen over geesten, de eerste was dat mensen bezeten raakten door demonen, de tweede was dat er twee geesten in mijn huis waren, één geest en één demoon.

Bij de eerste droom toen ik ging douchen werd ik ineens onverklaarbaar misselijk en viel ik bijna flauw terwijl ik niet ziek ben, na 5 minuten zitten ging het beter en die dag was ik niet meer ziek geweest, nu kan dit gewoon iets zonder betekenis zijn maar ik weet dat geesten je dingen kunnen laten voelen.

Nou weet ik niet wat dit is en hoe ik hiermee moet omgaan, maar naast dat heb ik ook af en toe wel eens dat ik simpele dingen kan voorspellen of dat ik aanvoel hoe mensen zich voelen en dergelijke.

Ik hoop dat jullie hier wel verstand van hebben en dit kunnen verklaren, dankjewel!

p.s: Vroeger hebben ze wel een keer glaasje gedraaid en geesten opgeroepen in de tuin.. (Ik niet!)

1 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door StannS.