Ik ben laatst bij een vrouw geweest die trauma's kan verwerken en geestelijken en lichamelijke klachten kan weg werken door middel van pendelen.
Nou kwam dus naar boven dat ik een trauma had aan dat mijn tweelingbroer in de buik gestorven is van mijn moeder.
(Ik wist dat ik een tweelingbroer had toen ik vroeger een jaar of 4 was kon ik hem zien soms. Tot me ouders naar een medium waren geweest.)
Jaren lang heeft mijn tweelingbroer bij me vader gezeten. Toen zijn me ouders naar een medium geweest om haar naar boven proberen te helpen. Wat nu bleek is dat hij bij mij zit. Toen hebben we hem naar boven proberen te helpen.
Toen zat die weer bij me vader en nu heb ik het gevoel dat hij weer bij mij zit. Maar in mij. Misschien dat dit al jaren zo is.
Als klein kind voelde ik me altijd onbegrepen en had ik woede aanvallen.
Ik weet niet hoe ik mijn broer uit me lichaam moet krijgen. Hij klampt zich aan mij vast. Heeft mij nodig heb ik het idee.
Heb ook het idee dat hij bang is en niet beter weet als bij mij blijven of mijn vader.
Ik probeer tegen hem te praten dat hij niet bang hoeft te zijn dat hij naar boven moet gaan. Dat ik van hem hou maar dat hij me los moet laten. Het werkt allemaal niet. Het idee dat hij zich zo aan mij vast klampt en in mij zit en misschien al jaren beangstigd mij.
Ik denk dat ik daarom ook zo weinig energie heb.
Iemand help me alsjeblieft. Wat moet ik doen?