Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik denk dat ik geesten in mijn huis heb

lieke1
10 jaar geleden

oke ik ben dus recentelijk verhuisd, op me eigen gaan wonen. De vorige bewoonster heeft er 7jaar gewoont.
na een week ging ik even boodschappe doen en kwam terug en lag mijn klok op de grond, het glas half gebroken.
Ik dacht hier niet veel van en dacht gewoon dat ik die klok niet goed opgehange had.

Dus poging 2 klok goed opgehangen. ik heb maand of 2 niks meer gehoord totdat ik een poes gekocht had.
Een week geleden lag ik met luna (mijn poes) op de bank (rond 1-2uur snachts) en hoorde ik iets vallen.
Maar het leek meer alzof iemand het omstoten en er was niks gevallen of omgestoot.
ik schrok heel erg en luna begon haar staart optezetten en heeft mij 3uur lang overral gevolgt kopjes gevend
en miauwend.

Vanaf dat moment begon ik me een beetje zorge te maken. Zondag waren mijn vrienden bij mij en wilde ik ze uit laten.
We hebben nog even bij de deur gekletst die op een kier stond mijn deur kun je alleen van binnen dichtdoen of buiten echt met de klink.
De raam was dicht, de poes was in de woonkamer en ik keek even naar de deur en die ging dicht iemand deed hem dicht.
Ik keek meteen naar buiten wie het leg had die deur zomaar dicht te doen en ik zag niemand staan.

Iedereen zag het maar het boeide ze niet echt. Ik heb dit van me afgewnpeld en dacht ik zal eht wel verbeelden.
Maar toen ik maandag wakker werdt lag mijn klok weer op de grond.
Ik sloeg echt doodsangste uit en dacht echt NIET WEER.
Dit x was heel het glas kapot en was de klok om 3uur gestopt.
Ik had hem dit x weer aangezet en exstra geod gekeken hoe ik hem opgehange had

hierdoor ben ik echt bang geworden en naar een vriend gegaan thuis komend dacht ik dus echt dat ik een geest had
omdat de klok opeens op de aanrecht lag (uiteindelijk heb ik dit zelf gedaan maja ik wordt redelijk gek )

Toen ben ik maar met angste gaan slapen en werdt rond 2:40 - 2:55 wakker en ging wat drinken bij de keuken kreeg ik al een behaagd gevoel en ging weer snel naar bed toe. Luna lag lekker op de bank te slapen dus deed ik de tussendeur dicht van woonkamer naar slaapkamer.

en rond 3uur half 4 viel een groot schilderij van me naar beneden. Deze nacht vanmorge zag ik ook de schade, hij had niet uit zichzelf kunne vallen dat was echt onmogelijk wat hij stond in een hoek dat hij niet kon vallen. Zelfs als mijn kat erachter was zou die niet vallen (dit heeft hij namelijk vaker gedaan.)

Ik ben nu hartstikke bang en weet niet waarmee ik temaken heb. Ook weet ik niet wat ik hier tegen kan doen.
Misschien hebben mensen heir tips of weten zij wat hier gebeurd

JohanV
10 jaar geleden

Beste Lieke,

Wat vreselijk voor je wat er allemaal is gebeurd.

Probeer logisch na te denken en laat je niet gek maken. Zoek eerst naar een logische verklaring.

Als ik het goed heb begrepen woon je nu weer in je huis?
Heb je er nog steeds last van?

Ik ken een aantal mensen die hier last van hebben of zich hiermee bezig houden.
Ik ben geen expert, heb weleens wat opgevangen en ik kan ook wel wat navragen.

Gr,
Johan

lieke1
10 jaar geleden

ja ik woon gewn al 3 maanden in mijn huis dus niet bij mn ouders. Dus op me eigen

JohanV
10 jaar geleden

Het kan zijn dat deze geesten overleden mensen zijn waar jij een hele goede band mee had. Ze willen jou laten weten dat ze er zijn. En het enige wat ze kunnen doen is dingen zoals wat er gebeurd is.

Maar nogmaals ik ben geen expert.

Ik heb zelf een beetje gezocht naar deze dingen en ben op een site gekomen waar hier erg veel over geschreven staat.

Bezoek deze site maar eens.

http://www.lightangelmarianne.nl/

Ik hoop dat het je wat kan helpen.