Ik ben getrouwd geweest met een vrouw die in en in slecht is. Ze doet zich voor als NEI therapeute, maar bedroog iedereen met leugens en psychische manipulaties; alles voor geld. Ik heb haar 4 jaar eindelijk geleden verlaten en dit kan zij, als narcist, niet verkroppen. Ze stuurt om de zoveel tijd voodoo magie op ons huis af; de (stief)kinderen voelen dat ze worden bekeken, mijn nieuwe vrouw krijgt soms een duw van de trap, we worden wakker gemaakt om 4 uur s'nachts, we voelen koude rillingen en wind terwijl we gewoon onder een dekbed liggen, allemaal heel irritant. Een spirituele vriendin kon zien dat dit door iemand wordt gedaan die aan zee woont (haar woonplaats) en dat die persoon ons haat en heel erg slecht is en in haar vorige leven als heks was verbrand. Tsja, wat moet ik er mee als nuchtere Hollander? Er is een witte cirkel om ons huis geplaatst door die vriendin, we branden elke week salie, zingen zelfs Indiase gebedsliederen, hebben de Bijbel openliggen, maar waren en willen hier helemaal niet mee bezig zijn. Wie weet raad?
Cor E.