Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom over 2 mediums

10 jaar geleden

Ik heb vannacht echt raar gedroomd ik droomde dat er 2 mediums langskwamen (1 onbekende en 1 minder onbekende).
Ze gingen de logeer kamer binnen en 1 medium begon te zeggen dat het vol zat met geesten en daar begon ze de kamer een soort van te zegenen.

Hierna gingen ze mijn kamer binnen en onbekende medium zij dus dat in een hoek van mijn kamer vaak een negatieve identiteit stond ook zag ik een flits van die negatieve identiteit die er best creepy uitzag daarna herinner ik me niks meer. Toen ik net wakker werd voelde ik me nog een heel klein beetje angstig en moest ik steeds denken aan die enge identiteit.

Nu de dag inmiddels bijna is verstreken is voel ik me niet meer angstig maar ik geloof toch in het feit dat elke droom een betekenis heeft maar ik kan er maar niet achterkomen wat precies.

Daarom dacht ik ik beschrijf mijn droom maar eens op dit forum en misschien wat meer duidelijkheid kan geven over de achterliggende reden van deze hele rare droom.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 10 jaar geleden door Arcadia.