Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Getrokken worden uit je droom

10 jaar geleden

Ik had vanmorgen een hele aparte en enge droom. Ik zat op een onbekende school een les te volgen. De leraar was een oude leraar van me van de eerste klas en ik zat gewoon in een klas naar hem te luisteren. Ik begon te wippen of ik strekte me uit en mijn voeten kwam onder een andere stoel terecht. Vanaf dat moment gebeurde iets heel aparts. Ik werd bij mijn voeten gegrepen in mijn droom en het voelde alsof ik uit mijn lichaam getrokken werd. In mijn droom duurde alles ongeveer 2 seconden en in die 2 seconden kreeg ik ook een soort angstaanval in mijn droom op het moment dat ik weg getrokken werd. De handen die me grepen kwamen onder die andere stoel vandaan. Toen ik gegrepen was begon ik ook te schreeuwen. Daarna werd ik wakker en toen ik wakker werd had ik een heel raar gevoel. Een gevoel alsof er iemand anders aanwezig was in m'n kamer. Alleen ik zag niemand. Ik had er een slecht gevoel bij en vroeger toen ik klein was heb ik zulke dromen ook wel eens meegemaakt. Alleen toen zag ik steeds een zwarte schim in mijn droom en had ik zo'n droom soms wel 2 keer per nacht. Vroeger is het ongeveer 10 keer gebeurd zoals ik me kan herinneren. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen want ik heb een slecht gevoel bij een droom waarbij je uit je lichaam getrokken wordt.

Gr Paul

1 keer bewerkt. De laatste keer was 10 jaar geleden door pauliepaulnl.

mrsCandy
9 jaar geleden

ik had vroeger ook zo'n soort droom.. ik droomde dag ik gewoon op bed lag te slapen en iets maakte me wakker door aan mijn arm te trekken zachtjes... en toen vloog mijn slaapkamer deur ineens open en trok het me zo de gang in... ik ben toen terug gerent naar mijn bed en ben onder mijn dekens gedoken van angst.... alles voelde zo echt... ik kon het vloerbedekking zelfs voelen schuren langs mijn benen en ik kon me ook niet herinneren dat ik wakker werd