Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Onderweg naar de schepper

Nik
10 jaar geleden

Hallo,

Ik had net een hele aparte droom, al zeg ik het zelf...ik droomde eerst van soort van heksen in mijn huis waarvan ik vluchtte. IN de flat naast me zag ik een paar vrienden uit de buurt waar ik naartoe vloog...toen ik wilde vertellen wat er net in mijn huis gebeurd was, zag ik een man dichterbij komen en ik vertrouwde dat niet, dus ben ik met die vrienden gevlucht in een voertuig...maar even verderop keerden die vrienden zich tegen me en werden het soort van demonen en probeerden ze me aan te vallen...ik kon op dat moment geen kant op dus begon ik te bidden...op t moment dat ik 'in de naam van Jezus Christus' zei, begonnen die demonen te schreeuwen en lieten ze me met rust...op dat moment komt diezelfde man langs die ik al had gezien en waarvan ik het niet vertrouwde en hij red mij en neemt mij mee in een ander voertuig. HIj zegt ineens tegen me we gaan de schepper ontmoeten of opzoeken...op dat moment gaan we met een enorme snelheid de lucht in, voorbij de wolken zo het heelal in...ik zie onze melkwegstelsel voorbij komen en andere sterren en planeten en het ziet er heel indrukwekkend uit en we gaan steeds verder en verder en dieper het universum in....we waren er bijna....en toen werd ik wakker........

Heeft iemand enig idee wat deze droom kan betekenen?