Okay, ever ter duidelijkheid, dat kinderen van 0 tot ongeveer 11/12 altijd geesten kunnen zien klopt niet helemaal. Kinderen zien wel degelijk geesten, maar het verschild per kind tot hoelang die gave blijft. Ik ben 15, en bij bij mij is de gave tijdelijk weggegaan (hij kan ook blijven), ik gok dat ik een jaar of 7 was, nu ben ik 15 en ik begin het weer te kunnen. Maar gemiddeld verleren kinderen het rond hun 8e, soms al op hun 5e, soms pas op hun 11e.
Maar nu waar het om draait, die opa is waarschijnlijk als geest in jullie huis. 1 hele belangrijke tip: wees niet bang. Dat maakt het moeilijker voor jezelf, en als hij slecht is, is het enige wat die geest kan doen jou bang maken. Maar ik denk niet dat hij slecht is. Ik denk dat hij er nog is omdat hij is wil duidelijk maken aan jullie, hij is nog niet klaar om naar het licht te gaan. Dus probeer niet bang voor hem te zijn en probeer er open voor te staan, misschien geeft hij wel aan wijzigen, of hoor je een stem in je hooft die wat zegt, of verteld hij je wat in je droom. Probeer hem te helpen zodat hij naar het licht kan gaan en in vrede kan rusten.
Xx