Hallo Mensen ik ben hier om wat advies te vragen, laat ik mijn verhaal doen,
ik weet niet echt hoe ik moet beginnen maar ik probeer het wel,
bij toeval kwam ik in het verleden 2 helderziende mensen tegen, ze zijde allebij hetzelfde en dat was "Je weet wat je kan, maar wees niet bang" en toen liepen ze altijd meteen weg ik weet echter niet echt wat ze daarmee bedoelde.
ik heb de afgelopen 2 jaar nare dromen gehad, ik kreeg 3 namen door van mijn familie leden en een datum en tijd, echter wist ik niet wat dit te betekenen had, dus ben ik gewoon verder gegaan met me leven, totop die dagen die ik gezien had zijn 3 familie leden overleden op die dag en op dat tijdstip -+ 15 minuten verschil, en dat heeft mij wel aan het denken gezet. ook bij mijn eigen vader had ik 6 maanden geleden het nummer 63 doorgekregen, vorige week had hij een test in het ziekenhuis en blijkt dat hij nog maar 63% long inhoud heeft..
verder heb ik ook dromen over spirits gehad.. echter er is er 1 die in de shaduw zit, en als ik naar hem toe wil in mijn droom duwt hij mij weg met een soort van force achtig iets en dan word ik wakker en heb ik een naar gevoel in me hele lichaam.. achter ben ik niet bang voor hem maar ik weet niet of ik met hem kan praten of dat ik het niet moet doen
ohja en een vriendin van me moeder hoorde ik hoesten, en ik wist eigelijk meteen dat ze ziek was, na 2 weken zei me moeder dat ze ernstig ziek was en dat ze kanker had in haar longen...
ik zou graag willen weten wat dit allemaal betekend.
Mvg
Kevin