Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Uit lichaam prikkels en losse tanden

Bram
9 jaar geleden

Hallo mensen, ik ben nieuw met forums. Maar ik heb dit gevonden en wilde graag iets met jullie delen. Vannacht had ik een hele vreemde ervaring. Ik was best wel moe en sloot mijn ogen. Na een paar minuten voelde ik allemaal prikkels cirkelen in mijn hoofd en ik gaf me hieraan over. Ik dacht dat dit bij het in slaap vallen hoorde, maar ik was nog wel een soort van bij bewustzijn. Later voelde het alsof ik op stond en uit mijn lichaam trad. En nu stond ik naast mijn bed. Ik kon niet veel zien maar ik kon ook weer terug. Toen probeerde ik dit nog een keer. Vervolgens kon ik niet meer op diezelfde grond staan en voelde het alsof ik razendsnel een eind achterover viel, diep naar beneden. Van een gebouw af ofzo. Ik zag een oranje/beige achtige ruimte en ik dacht dat dit het einde van m'n leven was. Maar op een gegeven moment kon ik toch weer terug en kwam toen langzaam wat bij.
Later die nacht droomde ik dat ik aan een soort van gevecht moest deelnemen. Ik voelde op een bepaald moment aan mijn voortanden en die zaten een beetje los. Ik dacht: "Weet je wat? Dan kunnen ze er ook wel uit..." En ineens had ik geen voortanden meer... Toen ik wakker werd was ik best wel geschrokken. Dacht nog steeds een tijdje dat ik die niet meer had.