Ik droom steeds over stormachtig weer(narigheid) in Egypte, het heeft onwerkelijk mooie resorts die dan opeens weer uitblinken in zonnig weer, de omgeving is dynamisch en alles lijkt te bewegen en te leven kamers veranderen ik loop gebouwen in die lijken mee te draaien. Heel anders dan in werkelijkheid (Heb een band met het land van de farao's sinds 2007 maar deze dromen steken af en toe soms na hele tussenpozen de kop uit)
En alles wat ik zie, bijzondere uitgestorven zeedieren, dolfijnen, spa's met oneindig aantal zwembaden soms leeg, en de omgeving moet me aan Atlantis denken hoe dit werd afgebeeld volgens Plato. Maar dan de plek waar het huidige Egypte ligt, de droom keert zo vaak exact hetzelfde terug dat het me lijkt te dwingen iets te vertellen.
Ik heb verder dromen die precies lijken op deze andere wereld, en vaak met deze onderwerpen.
Ik geloof in een spirituele connectie met dromen en niet in de achterlijke wetenschappelijke verklaring die veel mensen er voor hebben en die niet eens is bevestigd.