Hey iedereen!
Ik ben een meisje van 20 en 2 weken geleden sliep ik naast mijn mama omdat ik haar al een tijdje niet meer gezien had. 'S nachts begon ze kreunende geluiden te maken en toen ik naar haar keek om te checken of alles oke was zag ik een wezen op haar borstkast zitten. Het "gezicht" van de zwarte schaduw hing vlak boven dat van mijn mama. Toen hij me opmerkte bewoog hij zich naar achteren waarbij hij met elke beweging groeide en ook van vorm veranderde tot hij tegen de muur stond.
Ik ben een heel realistisch persoon en studeer zelf psychologie dus het eerste was ik gedaan heb is mezelf krabben om te zien of ik wakker was. Ik heb zelfs mijn wekker op de grond gezet zodat ik 's morgens zou kunnen bewijzen tov mezelf dat ik wel degelijk bij bewustzijn was.
Ik en deze entiteit hebben nog een gehele tijd recht naar elkaar gekeken. Hij was niet angstaanjagend maar wel erg intimiderend. Hij deed niets bedreigend tegenover mij maar ik voelde wel een enorm kwaadaardige energie.
Ik ben zeker dat ik wakker was en ik had geen slaapverlamming, want ik kon me perfect bewegen. Heeft iemand aub meer info voor mij wat ik denk dat ik gek aan het worden ben...
Alvast bedankt!
Lani