Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vraag

Marjan
16 jaar geleden

Dag allemaal,

Ik had een paar dagen terug een hele vreemde droom. Mijn vader is drie jaar geleden overleden. Nu droomde ik echter dat hij er was, maar dat hij dood op een grote witte tafel lag. Hij lag met opgetrokken benen. Ik stond erbij en huilde en bleef huilen. Opeens schoot hij omhoog en riep: Houd eens op met dat gejank! Dit is zoals het leven gaat: soms gaan mensen nu eenmaal dood!

Op dat moment werd ik meteen wakker en ik denk nu al dagen na over wat dit betekent. Ik kan mijn vader nog altijd maar moeilijk loslaten en denk veel aan hem...zou dit van hem een teken zijn dat ik met mijn leven door moet gaan?

16 jaar geleden

Hoi Marjen.

Je hebt je droom goed begrepen, als je treurd om je vader, beteknend dat je hem vast houd in je verdriet en kan hij niet verder, want ook na de dood nodig is, als jij verdriet om hem hebt heeft hij dat ook.
Je kan hem beter helpen met dankbaarheid voor dat hij je vader is geweest en als je dat wil kan je bidden voor zijn ziele rust.

Ik wil je een mooi verhaal vertellen dat is eens hoorde.

Jezus loopt door de hemel en ziet allemaal geesten die een kaars hebben veel van die zielen gaan met een brandende kaars naar hun geliefden en bregnen daar licht en troost, zo zijn er ook met een kaars die niet branden en Jesus vraagt waarom jullie niet. Ze zeggen elke keer als wij onze kaars aan steken wordt hij weer gedooft door het verdiet en de tranen van onze geliefden zoals ook je vader, die droom verteld ook dat hij eigelijk niet dood is maar verder leeft aan gene zijde en veel bij jou is.

Dus wat zou je nu het beste kunnen doen om die droom niet meer hoeven te mee temaken , maar een anderd droom waar hij naar je lacht en zegt goed zo mijn kind zo wil ik het graag zien.

Ik wens je sterkte en verdriet mag je hebben, maar het moet niet je hele leven in beslag nemen.

Groeten H@ns.

Marjan
16 jaar geleden

Dag Hans,

Heel erg bedankt voor jouw mooie antwoord!

Ik zal het doen!:)

Groetjes en fijne feestdagen!

Marjan

16 jaar geleden

Hoi Marjan.

Dank je wel,jij ook fijne feest dagen en een goed 2009.

Groeten H@ns.